خلاصه و برنامه ریزی در ماههای آخر کنکور
نوشته شده توسط : کنکور نویس

خلاصه و برنامه ریزی در ماههای آخر کنکور
برنامه ریزی برای کنکور در ماههای آخر و حوالی امتحان طبیعتاً با سایر ماههای سال متفاوت است ، زیرا این روزها تمرکز اصلی باید بر روی جمع بندی و بررسی مطالب جدید باشد و مطالعه یک موضوع جدید توصیه نمی شود.
داوطلبان در ماه آخر کنکور در دو موقعیت قرار دارند:
آنها همه مباحث کنکور را خوب مطالعه کرده اند و دیگر موضوعی باقی نمانده است.
آنها برخی از مباحث باقی مانده یا ناقص را یاد گرفته اند.
دسته اول داوطلبانی که وضعیت آنها مشخص است و می توانند 45 روز را به ماه پایانی برای تکمیل وقت اختصاص دهند ، نمونه برنامه ریزی درسی می توانند به خوبی در آزمون های استخراج سال های گذشته نگاه کنند.
داوطلبان دسته دوم باید هر سه روز یکبار خودشان تست بزنند و بعد از آزمون تست ها را تجزیه و تحلیل کنند ، دریابند در چه مشکلی ضعف دارند و برای رفع مشکلات خود قدم بردارند. برای کسب اطلاعات در مورد نحوه آزمایش هر سه روز یک بار ، می توانید از مشاوران پاسخ ما مشاوره بگیرید.
روش برنامه ریزی در هفته آخر کنکور
معمولاً بیشتر داوطلبان هفته آخر کنکور ، به دلیل استرس زیاد ، برنامه درسی فشرده خود را طوری تنظیم می کنند که همه مباحث را قبل از روز کنکور خلاصه کند ، اما این روش صحیح نیست! کاملا!
اگر استراحت نکنید ، مطمئناً در روز آزمون به اندازه مورد نیاز کارآیی نخواهید داشت ، بنابراین حتما هفته آخر و روزهای آخر را کمی سبک تر برنامه ریزی کنید و برای سرگرمی ، ورزش و استراحت بیشتر تلاش کنید.
البته برای اینکه دچار استرس نشوید ، دروس را فراموش نکنید ، نگاهی سریع به مباحث مهم و تکراری کنکورهای سالهای گذشته بیندازید ، با مرور دو سه سال گذشته ، سوالات کلی را مرور کرده و آنها را بخاطر بسپارید . .





:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: